Korduma kippuvad küsimused

Kuidas saada Aatriumi püsikliendiks?

Püsikliendiks on võimalik ennast registreerida e-poes või meie kaupluses. Mugavamaks haldamiseks on püsikliendikaardi asemel kasutusel ID-kaart.

Püsikliendile kehtivaid soodustusi saad vaadata siit!

Kuidas käsitleb Aatrium minu poolt antud andmeid?

Kõiki Aatrium Sisustuskaubamaja külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Aatrium Sisustuskaubamaja andmebaasist.

Tutvu Aatrium Sisustuskaubamaja andmetöötluspõhimõtetega siin!

Kuidas ma saan e-poes tooteid tellida?

Kui oled välja valinud enda jaoks sobiva toote vajuta nuppu "Lisa ostukorvi".

Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik hiljem muuta ja kustutada. Muutuste salvestamiseks vajuta nuppu "Uuenda ostukorv".

Ostu vormistamiseks tuleb sisestada vastavalt tarnemeetodile vajalik info ning seejärel ostu eest tasuda. Makstes pangalingiga vajuta kindlasti peale makse sooritamist „Tagasi kaupmehe juurde“.

Millised on kauba eest tasumise võimalused?

Aatriumi e-poes on võimalik kauba eest tasuda ülekandega (SWEDBANK, SEB, LHV), krediitkaardiga, järelmaksuga(LIISI, LHV, AATRIUM, ESTO) või kinkekaardiga.

Täpsemate maksetingimustega tutvu siin!

Kui palju maksab toote transport koju või pakiautomaati?

Hinnakiri piirkonniti: 

  1. Tallinna linn ja Harjumaa 30€ 
  2. Tartu linn ja Pärnu linn 30€
  3. Raplamaa, Lääne mk (va Vormsi saar), Järva mk, Lääne-Viru mk, Tartu mk, Pärnu mk 49€
  4. Ida-Viru mk, Jõgeva mk, Viljandi mk, Saaremaa 59€
  5. Valga mk, Põlva mk, Võru mk, Hiiumaa 69€

Transport Smartposti pakiautomaati üle Eesti 3.90€.

Transport Smartposti kulleriga üle Eesti 12€.

Täpsemate transporditingimustega saab tutvuda siin!

Millal saan oma toote kätte?

Covid-19 pandeemia on kahjuks terves maailmas põhjustanud ulatuslikke tarneprobleeme ning mitmete materjalide defitsiiti. Seetõttu võivad Aatriumist tellitud mööbli tootmis- ning tarneprotsessid olla ajutiselt häiritud.

Alates 26.10.2020 esitatud tellimuste puhul jätab Aatrium endale õiguse ettenägematute asjaolude ilmnemisel pikendada tellitud kauba tarnetähtaega kuni 2 kuu võrra. Aatrium annab tarneaja pikenemisest teile esimesel võimalusel teada ning sellist tarneaja pikendamist ei loeta lepingu rikkumiseks.

Anname endast parima, et teie tellitud mööbel jõuaks teieni siiski õigeaegselt.

Tellimuse täitmise aeg sõltub Sinu poolt välja valitud kaupadest. Laos olevad kaubad saadame välja tellimusele järgneva tööpäeva jooksul ning teistel kaupadel on orienteeruv tarne aeg märgitud toote juurde.

Täpsema aja teatame Sulle telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.

Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uue nädala esimesel tööpäeval.

Kui kaup on kompketeeritud ja valmis väljastamiseks, saadame Teile vastavasisulise emaili.

Kas mul on võimalik toodet broneerida?

Ilma ettemaksuta on Sul toodet võimalik broneerida maksimaalselt 5-ks tööpäevaks ning tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.

Kas ma saan teha tellimuse firma nimele?

Jah, vormistades tellimust tuleb linnukesega märkida kast "Vormistan ostu ettevõtte esindajana" ning esitama lisaks tavapärastele andmetele ka firma käibemaksunumbri ning registrikoodi.

Kas Aatriumi e-poes ja kaupluses kehtivad toodetele samad hinnad?

Jah, Aatriumi e-poes ja kaupluses kehtivad toodetele samasugused hinnad.

Kas Aatriumil on olemas ka kinkekaart?

Aatriumil on olemas kinkekaardid teemade lõikes. Kinkekaardid on müügil Aatriumi kaupluses ja e-poes ning kinkekaart kehtib ühe aasta alates väljastamise kuupäevast.

Kinkekaardid leitavad siit 

Kuidas valida nurgadiivani nurka?

Nurgadiivanite kirjelduses olev nurk on diivanile otse vaadates olev nurk. Ehk kui soovite, et istudes oleks nurk vasakul pool, siis tuleb valida parempoolse nurgaga diivan.

Kas te pakute ka mööbli montaaži võimalust?

Aatrium pakub mööbli montaaži võimalust. Montaaži hind on 10% toote tavahinnast, kuid mitte vähem kui 40€.

Kas pakute ka utiliseerimise võimalust?

Aatrium pakub utiliseerimise teenust koos tellimusega. Utiliseerime kõiki tooted, va suuri sektsioonkappe. Utiliseerimise hind on 15.- eseme kohta ning ühe tellimusega on võimalik utiliseerida kuni viis toodet. Tellimusel mainida, mis tooteid soovitakse utiliseerida. 

Kas mul on võimalik tellimus tühistada?

Sul on võimalus tellimus tühistada, kui Sa ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavita meid sellest telefonil 5062869 või e-posti teel e-pood@aatrium.ee

Kui ma ei ole kaubaga rahul, kuidas ma saan tooted tagastada?

E-poes kehtib 30-päevane toodete tagastamise õigus. 30-päevane tagastusõigus ei laiene jaekaupluses sooritatud ostule.

Toodete tagastamiseks tuleb meile esitada taganemisavaldus, kus on toodud tehingu info. Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Ostja.

Täpsemad tagastustingimused on sätestatud e-poe kasutustingimustes!

Smartpostiga kätte saadud paki tagastamine. 

Kui pakk saabus sinisesse pakiautomaati, saab paki tasuta tagastada sama uksekoodiga. Tagastamine on sama lihtne kui kauba vastuvõtmine – sisesta kapi juures vajalik kood ja pane pakk automaati. Valgesse pakiautomaati saabunud paki puhul tuleb tagastamine vormistada my.smartpost.ee iseteeninduses. Pakk saatke Järve Keskuse pakiautomaati, lisage telefoninumber 5062869. Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab Ostja.

Kui pikk on tootele pretensioonide esitamise aeg?

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale.

Toote  pretensiooni esitamise tunnuseks on Sulle ostu eest väljastatud arve.

Kas tooteid on võimalik osta ka järelmaksuga?

Aatrium pakub oma klientidele nelja erinevat järelmaksu võimalust: AATRIUM, LIISI, LHV, ESTO.

E-poes pakume hetkel AATRUMI, LIISI, LHV ja ESTO järelmaksu võimalust.

Täpsemate järelmaksutingimustega on võimalik tutvuda siin!

Kuidas esitada pretensiooni/reklamatsiooni?

E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

Reklamatsioonid palume esitada e-posti teel aadressil e-pood@aatrium.ee