Korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma saan e-poe kliendiks registreerida?

Aatriumi e-poest tellimiseks pead ennast registreerima kasutajaks.

Avalehel saab seda teha lingilt "Login sisse/ registreerin", sealt valides "Registreerin".

Registreerumisel saadame Sinu e-mailile salvestatud kasutajakonto e-maili aadressi ja parooli.

Kui omad juba kontot, siis saad Aatriumi e-poodi siseneda väga lihtsalt valides "Login sisse/registreerin" nupu alt valiku "Login sisse". Logida saab ka Facebooki, Google, ID-kaardi ja Mobiil-ID-ga.

Täpsemate e-poe kasutustingimustega saad tutvuda siin!


Kuidas saada Aatriumi püsikliendiks?

Püsikliendiks on võimalik ennast registreerida e-poes või meie kaupluses. Mugavamaks haldamiseks on püsikliendikaardi asemel kasutusel ID-kaart.

Püsikliendile kehtivaid soodustusi saad vaadata siit!


Kuidas käsitleb Aatrium minu poolt antud andmeid?

Kõiki Aatrium Sisustuskaubamaja külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ning neid ei avaldata kolmandatele osapooltele.

Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Aatrium Sisustuskaubamaja andmebaasist.

Tutvu Aatrium Sisustuskaubamaja andmetöötluspõhimõtetega siin!


Kuidas ma saan e-poes tooteid tellida?

Kui oled välja valinud enda jaoks sobiva toote vajuta nuppu "Lisa ostukorvi".

Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik hiljem muuta ja kustutada. Muutuste salvestamiseks vajuta nuppu "Uuenda ostukorv".

Ostu vormistamiseks tuleb sisestada vastavalt tarnemeetodile vajalik info ning seejärel ostu eest tasuda. Makstes pangalingiga vajuta kindlasti peale makse sooritamist „Tagasi kaupmehe juurde“.


Millised on kauba eest tasumise võimalused?

Aatriumi e-poes on võimalik kauba eest tasuda ülekandega (SWEDBANK, SEB, LHV), krediitkaardiga või järelmaksuga(LIISI, LHV).

Täpsemate maksetingimustega tutvu siin!


Kui palju maksab toote transport koju või pakiautomaati?

Transport koju üle Eesti 29€, lisandub 4€ korruse kohta alates 2.korrusest.

Transport Smartposti pakiautomaati üle Eesti 6€.

Transport Smartposti kulleriga üle Eesti 12€.

Täpsemate transporditingimustega saab tutvuda siin!


Millal saan oma toote kätte?

Tellimuse täitmise aeg sõltub Sinu poolt välja valitud kaupadest. Laos olevad kaubad saadame välja tellimusele järgneva tööpäeva jooksul ning teistel kaupadel on orienteeruv tarne aeg märgitud toote juurde.


Täpsema aja teatame Sulle telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul peale tellimuse esitamist.

Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uue nädala esimesel tööpäeval.


Kas mul on võimalik toodet broneerida?

Ilma ettemaksuta on Sul toodet võimalik broneerida maksimaalselt 5-ks tööpäevaks ning tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.


Kas ma saan teha tellimuse firma nimele?

Jah, vormistades tellimust tuleb linnukesega märkida kast "Vormistan ostu ettevõtte esindajana" ning esitama lisaks tavapärastele andmetele ka firma käibemaksunumbri ning registrikoodi.


Kas Aatriumi e-poes ja kaupluses kehtivad toodetele samad hinnad?

Jah, Aatriumi e-poes ja kaupluses kehtivad toodetele samasugused hinnad.


Kas Aatriumil on olemas ka kinkekaart?

Aatriumil on olemas kinkekaardid summades 10€ ja 50€. Kinkekaardid on müügil Aatriumi kaupluses ning kinkekaart kehtib ühe aasta alates väljastamise kuupäevast.

Kinkekaarte ei ole võimalik osta ja lunastada e-poes.


Kas te pakute ka mööbli montaaži võimalust?

Aatrium pakub mööbli montaaži võimalust Tallinnas ja Tallinna ümbruses kuni 30km. Montaaži hind on 10% tavahinnast, kuid mitte vähem kui 40€.


Kas mul on võimalik tellimus tühistada?

Sul on võimalus tellimus tühistada, kui Sa ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavita meid sellest telefonil 614 0207 või e-posti teel e-pood@aatrium.ee


Kui ma ei ole kaubaga rahul, kuidas ma saan tooted tagastada?

E-poes kehtib 14 päevane toodete tagastamise õigus.

Toodete tagastamiseks tuleb meile esitada taganemisavaldus, kus on toodud tehingu info.

Täpsemad tagastustingimused on sätestatud e-poe kasutustingimustes!


Kui kaua kehtib tootele garantii?

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuste eest, mis ilmnevad kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale.

Toote garantiitunnistuseks on Sulle ostu eest väljastatud arve.


Kas tooteid on võimalik osta ka järelmaksuga?

Aatrium pakub oma klientidele kolme erinevat järelmaksu võimalust: INBANK, LIISI JA LHV.

E-poes pakume hetkel LIISI ja LHV järelmaksu võimalust.

Täpsemate järelmaksutingimustega on võimalik tutvuda siin!


Kuidas esitada pretensiooni/reklamatsiooni?

E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg.

Reklamatsioonid palume esitada e-posti teel aadressil e-pood@aatrium.ee