E-poe kasutustingimused

Aatrium e-poe kasutustingimused

 

1. Üldtingimused

1.1 Käesolevad e-poe kasutustingimused kehtivad Aatrium Sisustuskaubamaja AS  e-poe füüsilistest isikutest klientidele.

1.2 Juriidilistel isikutel on samuti võimalik Aatriumi e-poest oste sooritada, kuid neile ei kehti kasutustingimustes toodud tarbijate õigused (näiteks kaupade 14-päevane tagastusõigus, 2-aastane pretensioonide esitamise õigus jne).

1.3 E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Aatrium Sisustuskaubamaja AS (registrikood 10456706), asukohaga Pärnu mnt 238, Tallinn 11624 (edaspidi nimetatud „Aatrium“), Email: info@aatrium.ee.

1.4 Aatriumil on õigus käesolevaid tingimusi muuta, teavitades sellest ostjaid Aatriumi veebilehel www.aatrium.ee.

1.5 Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.

1.6 E-poes kuvatud fotod on illustratiivsed, kaubad võivad tegelikkuses erineda fotol kujutatud kaupadest. Toote värvitoon võib erineda tegelikkusest kuvari seadete tõttu.

1.7 Aatriumi e-poe fotode, tekstide jm materjalide autoriõigus kuulub Aatriumile või tema koostööpartneritele.

1.8. Aatriumi e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud.

 

2. Kliendiks registreerimine

2.1 Kliendiks registreerimisel salvestatakse ostja andmed Aatriumi andmebaasi ning ei ole vaja igal ostul uuesti sisestada.

2.3 Kliendiks registreerimisel on võimalik liituda Aatriumi püsikliendiprogrammiga, selleks tuleb ennast autoriseerida ID kaardi või Mobiil-ID-ga.

2.3 Tellimuse täitmiseks kogutavat informatsiooni ei väljastata kolmandatele osapooltele. Kogutavad andmed on:

- nimi

- aadress

- e-mail

- telefoninumber

 

3. Hinnad, tellimuse vormistamine ja tasumine

3.1 Aatriumi kodulehel olevad toodete hinnad on eurodes.

3.2 Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

3.3 Ostu saab vormistada külalisena või ennast kasutajaks registreerides.

3.4 Olles välja valinud sobiva kauba ja lisanud selle ostukorvi saate valida sobiva tarne- ja makseviisi.

3.5 Makseviisideks on:

3.5.1 Pangalink - valige pank, kust soovite ülekande teha. Palume kasutada tellimusel märgitud viitenumbrit. Kui olete internetipangas makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu „Tagasi kaupmehe juurde”.

3.5.2 Ülekandega maksmisel märkige selgitusse tellimuse number.

3.5.3 Järelmaksuga – valides sobiva järelmaksu pakkuja.

3.5.4 Broneering kehtib ettemaksuta 5 tööpäeva ja tarneaja arvestust alustatakse ettemaksu laekumisel.

3.5.5 Kaup väljastatakse kogu ostusumma laekumisel Aatirumi kontole.

3.6 Müügiarve toimetatakse Teile koos kaubaga. Vajadusel on võimalik kauba kohaletoimetamise aadress määrata arve saaja aadressist erinevana.

3.7 Tasumata tellimused tühistatakse 5 päeva möödumisel tellimuse vormistamise hetkest.

 

4. Kauba kättetoimetamine

4.1 E-poest tellitud kaupa on võimalik kätte saada ise kaubale järele tulles või valides ostukorvis meelepärase tarneviisi.

4.2 Tarneviisid on:

4.2.1 "Kulleriga koju" – Aatrium toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile. Enne kauba väljasaatmist võetakse Teiega ühendust kohaletoimetamise täpse aja kokku leppimiseks.

4.2.1.1 Kauba kättetoimetamine toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole. 

4.2.1.2 Transpordi hind lisandub tellimusele märgitud aadressi alusel. Transpordi hind on e-poest tellides 39 eurot üle Eesti. 

4.2.1.3 Transpordi hind ei sisalda korrusetasu.

4.2.1.4 Tallinna ja Harjumaa piires on korrusetasu 4 € (KM-ga). Korrusetasu tuleb ostukorvi lisada ostu hetkel.

  • Valides ostukorvis maakonnaks Harju, kuni 30 km + korruse info, toimetatakse kaup tuppa.
  • Valides  ostukorvis maakonnaks Harjumaa (st vedu toimub kaugemale kui 30 km Tallinnast), toimetatakse kaup maja ette.
  • Väljaspool Tallinnat ja Harjumaad pakume transporti maja ette.

4.2.3 "Ise järgi" - Tellitud kaubad saate kätte meie laost, mis asub aadressil Pärnu mnt 232/9, Tallinn. Tellimuse komplekteerimisest teavitame teid.

4.2.3.1 Pärast broneeringu eest tasumist on võimalik kaupa hoida meie laos tasuta 7 päeva, alates 8-st päevast hoiustamistasu 1% ostu maksumusest päevas.
4.2.4 "Smartpost pakiautomaat" – Selle tarneviisiga on võimalik transportida ainult väikesemahulisi tooteid (nt kodukaubad). Valik on ostukorvis võimaldatud kui ostukorv sisaldab ainult pakiautomaadi mõõdulisi tooteid. Smartpost toimetab tellimuse pakiautomaati kuni 3 tööpäeva jooksul. Kauba üleandmine kättetoimetamiseks toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole.

4.2.4.1.   Kauba tarnimise maksumus Smartpost pakiautomaati on 3.90 eurot üle Eesti.
4.2.5 "Smartpost kuller" - Selle tarneviisiga on võimalik transportida ainult väikesemahulisi tooteid kaaluga kuni 35kg. Smartposti kuller toimetab kauba tellimusel märgitud aadressile kuni 3 tööpäeva jooksul. Enne kauba väljasaatmist võetakse eelnevalt telefoni teel ühendust. Kauba üleandmine kättetoimetamiseks toimub alles pärast kogu Tellimuse järgi tasumisele kuuluva summa laekumist Aatriumi kontole.

4.2. 5.1. Kauba tarnimise maksumus Smartpost kulleriga on 12 eurot üle Eesti.

4.3 Kauba kättesaamisel soovitab ostja koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad kullerile tagastada.

4.4 Kauba transport toimub vaid Eesti piires sõltumata Ostja valitud tarneviisist.

4.5. Juhul kui tellitud kaupa ei õnnestu kliendile kätte toimetada kliendist tulenevatel asjaoludel (nt klient ei viibinud kulleriga kokkulepitud ajavahemikul kodus, klient ei tulnud kaubale õigeaegselt pakiautomaati järgi), siis tuleb kliendil iga järgmise kättetoimetamise eest uuesti tasuda vastavalt Aatriumi transpordihinnakirjale.

 

5. Tellimuse täitmise tähtajad

5.1 Tellimuse täitmise tähtaeg sõltub tellitavatest toodetest.

5.2 Kui tellitud kaubad on Aatriumi laos olemas, väljastame need Teile või transpordi teenuse pakkujale 1-3 tööpäeva jooksul.  

5.3 Kui kaup ei ole Aatriumi laos on tellimise aeg, sõltuvalt tootest, 2-16 nädalat. Täpse tarneaja teatame Teile telefoni või e-posti teel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist.

5.4 Nädalavahetusel esitatud tellimused käsitletakse uuel nädalal esimesel tööpäeval.

 

6.Tellimuse muutmine või tühistamine

6.1 Kui ostja on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes 30 päeva jooksul müügilepingust.  Kui te ei ole veel tellitud kaupa kätte saanud - teavitage meid sellest telefonil 614 0207 või e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee

6.2 Kui tellitud kaup erineb e-poes nähtust või kaup ei vasta ostja ootustele, siis on õigus see kaup 30 päeva jooksul tagastada.

6.3 Tagastatav kaup peab olema pakendis, kasutamata ja müügikõlbulik.


7. Toote tagastamine

7.1 Ostjal on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (kauba pakiautomaati saabumise teate kättesaamisest). Taganemistähtaeg lõpeb 30 päeva möödumisel alates päevast, mil kaup on ostjale üle antud.

7.3 Taganemisavalduses tuleb esitada järgmine info:

- tellimuse või arve number;

- kauba kättesaamise kuupäev;

- ostja nimi;

- tagastatava kauba täpne nimetus;

- võimalusel kauba tagastamise põhjus. Ostja ei ole kohustatud kirjeldama kauba tagastamise põhjust, kuid Aatriumi kaupade ja teenuste kvaliteedi parandamiseks oleme tagasiside eest tänulikud.

7.4. Ostja peab taganemisavalduses nimetatud kauba tagastama hiljemalt 30 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. Kauba võib tagastada Aatriumi lattu (Pärnu mnt 232/9, Tallinn) või saates selle tagasi kulleriga Aatriumi lattu Pärnu mnt 232/9, Tallinn.

7.5. Taganemisõiguse kasutamise korral tagastab Aatrium ostjale kõik ostjalt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Aatrium sai teada ostja otsusest kaubad tagastada.

7.6. Tagastatava kauba pakendamisega ja kauba tagastamisega seotud kulud kannab ostja.

7.7. Ostjal on e-poest tellitud kaubaga õigus tutvuda viisil, mis võimaldab tutvuda kauba olemuse, omaduste ja toimimisega. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib kaupu käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis on tingitud kauba kasutamisest muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Ostja peab tutvuma kaupadega ettevaatlikult, avama pakendi võimalusel seda kahjustamata, mitte eemaldama silte/kaitsekilesid jms. Ostja vastutab kaupade tagastamisel väärtuse vähenemise eest (sh kauba uuesti pakendamise jmt kulude eest).

7.8. Tagastatud kaup ja selle juurde kuuluvad dokumendid (kasutusjuhend, garantiitingimused jms) peavad olema puuduseta, täiskomplektsed, originaalpakendis ja kasutamata. Kui tagastatav kaup, kauba juurde kuuluvad juhendid ning muud dokumendid ja/või kauba pakend on halvenenud asjaolude tõttu, mille eest vastutab ostja, on Aatriumil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Tasaarvestamiseks saadab Aatrium ostjale tasaarvestamise avalduse tellimuse vormistamisel esitatud e-posti aadressile.

7.9. Kauba tagastamisel on Ostja kohustatud tagastatava kauba pakendama sellisel viisil, mis tagaks kauba säilimise. Juhul kui kauba väärtus on vähenenud tagastamise käigus, vastutab selle eest Ostja.

7.10 Ostjal ei ole õigus tagastada:

7.10.1 tellitud ja juba osutatud teenust;

7.10.2  kaupu, mis on valmistatud või kohandatud vastavalt ostja soovidele (nt kliendi soovil sellise kangaga viimistletud pehmet mööblit, mis ei ole Aatriumi tavapärases laovalikus);

7.10.3 kaupu, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

7.10.4 kaupu, mis riknevad või vananevad kiiresti.

7.11 Tellimuse tühistamise või toote tagastamise korral kantakse ostu eest tasutud summa Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul, alates tellimuse tühistamisest.

7.12. Tagasimaksed tehakse kasutades sama makseviisi, mida ostja kasutas makse tegemiseks, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

 

8. Nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

8.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg. Aatrium vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel. Kaubal puuduse ilmnemisel palume koheselt lõpetada kauba kasutamine ning teavitada Aatriumit ilmnenud puudusest viivitamatult.

8.2. Aatrium ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu.

8.3 Aatrium ei vastuta kauba puuduste ees, mis tekkisid kaubale normaalse kulumise käigus.

8.6. Küsimuste, probleemide või kaebuste korral võtke palun ühendust Aatriumi e-poe klienditeenindusega telefonil 614 0207 või e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee.

 

9. Vaidluste lahendamine

9.1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest.

9.2. Ostja ja Aatriumi vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Aatrium on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule.

9.3. Lisaks eeltoodule on ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

 

 

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

E-poe klienditeeninduse telefon 614 0207, e-posti aadress e-pood@aatrium.ee

 

 

Tingimused uuendatud 19.03.2019