E-poe klienditeenindus: +372 614 0207 E-R 9-17 Müügisaal ja laod on avatud E-L 10-20, P 10-19
Kontaktid

Pretensioonide esitamise õigus

Kui oled meilt ostnud toote ja sellega ilmneb probleem, siis:

  • Sul on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.

  • Kui probleem ilmneb esimese aasta jooksul, lasub toote puuduse tekkepõhjuste tõendamise kohustus müüjal. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]

  • Kui probleem ilmneb pärast esimest aastat, tuleb puuduse põhjuse selgitamine ja edasine tegutsemine eelnevalt müüjaga kokku leppida. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]

  • Ostu sooritamist saab tõendada mitmel viisil – näiteks ostutšeki, arve, pangaväljavõtte või muu dokumendiga, kust on näha ostu kuupäev ja osapooled.

  • Kui märkad, et tootel on puudus, siis teavita meid esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast vea avastamist.

  • Ära kasuta puudusega toodet edasi, et vältida selle võimalikke täiendavaid kahjustusi.

  • Saada meile oma reklamatsioon e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee.

  • Vastame Sinu kaebusele kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.

 

Reklamatsiooni esitamine

Reklamatsioone palume saata e-posti aadressile e-pood@aatrium.ee. Et saaksime sinu murega kiiremini ja täpsemalt tegeleda, lisa palun järgmine teave:

  • Sinu ees- ja perekonnanimi

  • Tellimuse number. Kui tellimuse number ei ole teada, palume esitada muu ostu tõendav info, näiteks pangaväljavõte või ostuarve

  • Probleemi lühikirjeldus (nt milles seisneb viga või puudus)

  • Soovitavalt fotod või video, mis aitavad puudust paremini mõista

  • Soovi korral ka kontakttelefon, kui eelistad, et võtame sinuga ühendust telefoni teel

Vastame Sinu kaebusele kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.