Kui oled meilt ostnud toote ja sellega ilmneb probleem, siis:
Sul on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kui probleem ilmneb esimese aasta jooksul, lasub toote puuduse tekkepõhjuste tõendamise kohustus müüjal. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]
Kui probleem ilmneb pärast esimest aastat, tuleb puuduse põhjuse selgitamine ja edasine tegutsemine eelnevalt müüjaga kokku leppida. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]
Ostu sooritamist saab tõendada mitmel viisil – näiteks ostutšeki, arve, pangaväljavõtte või muu dokumendiga, kust on näha ostu kuupäev ja osapooled.
Kui märkad, et tootel on puudus, siis teavita meid esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast vea avastamist.
Ära kasuta puudusega toodet edasi, et vältida selle võimalikke täiendavaid kahjustusi.
Saada meile oma reklamatsioon e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee.
Vastame Sinu kaebusele kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.
Reklamatsioone palume saata e-posti aadressile e-pood@aatrium.ee. Et saaksime sinu murega kiiremini ja täpsemalt tegeleda, lisa palun järgmine teave:
Sinu ees- ja perekonnanimi
Tellimuse number. Kui tellimuse number ei ole teada, palume esitada muu ostu tõendav info, näiteks pangaväljavõte või ostuarve
Probleemi lühikirjeldus (nt milles seisneb viga või puudus)
Soovitavalt fotod või video, mis aitavad puudust paremini mõista
Soovi korral ka kontakttelefon, kui eelistad, et võtame sinuga ühendust telefoni teel
Vastame Sinu kaebusele kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.