E-poe klienditeenindus: +372 614 0207 E-R 9-17 Müügisaal ja laod on avatud E-L 10-20, P 10-19
Kontaktid

Pretensioonide esitamise õigus

Kui oled meilt ostnud toote ja sellega ilmneb probleem, siis:

  • Sul on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.

  • Kui probleem ilmneb esimese aasta jooksul, lasub toote puuduse tekkepõhjuste tõendamise kohustus müüjal. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]

  • Kui probleem ilmneb pärast esimest aastat, tuleb puuduse põhjuse selgitamine ja edasine tegutsemine eelnevalt müüjaga kokku leppida. [RT I, 24.11.2021, 1 - jõust. 01.01.2022]

  • Ostu sooritamist saab tõendada mitmel viisil – näiteks ostutšeki, arve, pangaväljavõtte või muu dokumendiga, kust on näha ostu kuupäev ja osapooled.

  • Kui märkad, et tootel on puudus, siis teavita meid esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast vea avastamist.

  • Ära kasuta puudusega toodet edasi, et vältida selle võimalikke täiendavaid kahjustusi.

  • Saada meile oma reklamatsioon e-posti aadressil e-pood@aatrium.ee.

  • Vastame Sinu kaebusele kirjalikult hiljemalt 15 päeva jooksul.